Archive for September, 2005

Punishment for Bill Gates

Friday, September 30th, 2005

Satan greets him: “Welcome Mr. Gates, we’ve been waiting for you. This will be your home for all eternity. You’ve been selfish, greedy and a big liar all your life. Now, since you’ve got me in a good mood, I’ll be generous and give you a choice of three places in which you’ll be locked [...]

BSOD Screen Saver

Friday, September 30th, 2005

Hmmmm… The fun you can have with this…
“One of the most feared colors in the NT world is blue. The infamous Blue Screen of Death (BSOD) will pop up on an NT system whenever something has gone terribly wrong. Bluescreen is a screen saver that not only authentically mimics a BSOD, [...]

Disco Penguin

Thursday, September 29th, 2005

This is a great link I found on Coolios Weblog.
Check out da Disco Penguin.
* Click and hold down mouse to disco

Two Screwed Mice - Funny Picture

Thursday, September 29th, 2005

LOL.. Sucks to be these mice…

JotSpot Live Released - Sign Up For FREE

Wednesday, September 28th, 2005

JotSpot Live allows you, your colleagues or clients to take notes together on the same web page at the same time. Imagine everyone simultaneously typing and editing the same Microsoft Word document and you’ll get the idea.
* Everyone types on the same web page
* End “versionitis” [...]

This Kitty Loves To Play

Tuesday, September 27th, 2005

This cat loves playing video games, but gets really pissed when he looses!

What Are These Kids Thinking?

Tuesday, September 27th, 2005

Looks to me like these two kids are loving life! Probably thinking “Ohh man… Those are nice boobs!!! I can’t wait till I get older so I can get me some!!! Damn.. Can’t we forward time? Do Something? This is killin me!” lol…

Tux and Da Daemon Cool Lego Picture

Monday, September 26th, 2005

Ohh yeah! I have always liked legos, and Tux just cold chillin guarding the entrance with da Daemon looks just right! Must have taken a while to put them together.

Tasty Breakfast of Champions

Monday, September 26th, 2005

My friends, I’m starting to believe that milk does a body good. Never liked it much, but I can get into it… LOL This is exactly what we need to get ready to face Mondays and another week of work. Don’t you agree?
After such a tasty breakfast of champions, you can’t possibly [...]

How To Write A Paper In College

Sunday, September 25th, 2005

My friend sent me this funny list the other day. And it’s soo true! Well, at least for me writing papers were sorta like this back in college.. Substitue a few things here and there, but quite a few times the paper I set down to write at 6 pm usually got started [...]